sobota 5. května 2012

Inovace, inovace, inovace

Konečně můžu s čistým svědomím trochu okomentovat můj poslední běžeckobotní arzenál - Inov8 f-lite 195. Cesta k nové obuvi byla opět docela trnitá. Po ne úplně vydařené anabázi s pražským Adidas storem jsem stejně skončila v Trailpointu a zase jsem brala hned první pár ze zkoušených bot. :)
Někdo řekne, že to byla hloupost. Někdo jiný, že odvaha, ale každopádně poprvé jsem je nazula až dva dni před Pražským půlmaratonem, abych zjistila, kde bude hrozit nějaký ten puchýř. Nebála jsem se ale moc, protože už v obchodě botky seděly jako ulité. A nakonec se taky ani v horkém testu žádný problém neukázal. Pokud chcete trošku experimentovat, ale bojíte se extrémů, Inov8 jsou pro vás ideální volba. Jsou neuvěřitelně lehké a dobře propustné, takže při větrném počasí cítíte, jak vám bota profukuje a při probíhání louží se vám hned zase vylije ven. Zpracování je více "sériové" než u Vivo, tedy nečekejte nějaký výjimečný design nebo patentované postupy a nenechte se vyděsit trošku lacinějším vzhledem. Podrážka je tak akorát tlustá/tenká a hlavně velice ohebná. Výdrž materiálu jsem otestovala na silnici, v lehkém terénu i na polních cestách a nemám co vytknout.
Druhý křest proběhl na maratonu v Paříži, kterým také prošly na jedničku. Rozhodně mě netížily, ale ke konci byla přeci jen nějaká podrážka na unavenou nožku příjemná, dokonce se nebojím říci, že nutná. Neumím si momentálně představit univerzálnější a zajímavější botu na českém trhu, takže naběhněte do obchodu, dokud ještě jsou!

Žádné komentáře:

Okomentovat