pondělí 24. prosince 2012

PF 2013

Celkem dlouho jsem přemýšlela, co vlastně napsat, když "nečekaně" nastal kromě konce světa i konec roku. Letos budu raději stručná. Silvestr s Novým rokem jako důvody ke slavení neuznávám a potěšilo by mě, kdyby vůbec nebyly. Cožpak v těch dvou dnech něco výjimečného končí a něco zase začíná? Je dobrá motivace začít či přestat něco dělat jen proto, že se v kalendáři sešla jednička s jedničkou vedle sebe? Ještě nějaká řečnická otázka, na kterou jsem zapomněla?

Letos si nemám na co stěžovat, v podstatě všechno se mi povedlo. Co se skrývá za výrazem všechno, nebudu vypisovat. Mnozí z vás byli přímo u toho, ostatní bych akorát štvala.

Nejvíc jsem vděčná za ty, co u mých úspěchů byli. Ti, co nebyli, jsou ale v příštím roce o to víc vítáni! Snad jsem i já byla některým z vás užitečná. Nemůžu vám slíbit, že příští rok bude pohodový, stejně ho mnohým z vás ani pohodový nepřeji. Vždyť by to byla děsná nuda! Pokud ho i přes můj argument ze srdce klidný mít chcete, tak doufám, že se vám vaše tužba vyplní.

Většina ne/štěstí v nastávajícím roce leží zase na nás a jak my si vybereme ho vnímat. Mám snad jen jedinou radu, kterou se mi podařilo v uplynulém roce ověřit v praxi. Užívejte si i věci, které považujete za samozřejmé a starejte se o sebe navzájem. Všechno vyslané do světa se vám jednou kruhem vrátí. Tak doufám, že to pro mnohé v roce 2013 budou kružnice s malým poloměrem. :)



PS: Je jistá možnost (a přejte mi ji, prosím), že v příštím roce nebudu mít tolik času se se všemi individuálně scházet, ale neznamená to, že na vás kašlu. Jen spolu budeme řešit to opravdu podstatné a já nezapomínám ani na lidi tak moc, jak bych si někdy přála. ;)

PS2: Prosím, opravujte mi chyby v příspěvcích. Nacházím spousty překlepů a pravopisných/významových nesmyslů při každém dalším přečtení téměř jakéhokoliv mého příspěvku a nevěřím, že si jich nikdo z vás nikdy nevšiml.

Žádné komentáře:

Okomentovat