pondělí 26. srpna 2013

Update – On the road

Poslední měsíce jsou pro mě nesmírně hektické. Neustále se vydáván na západ, východ a jih směrem od Prahy a jsem zase o desítky zkušeností bohatší. V nejbližší době mě čeká dokonce i kráťoučký odskok na sever, abych se mohla podívat jižněji než kdykoliv před tím.
Chtěla jem to tak, i když teď jsem trochu unavená. Až všechny své bláznivé cestovatelské sny realizuji, bude snad čas napsat pár pečlivě zaznamenaných postřehů. Třeba někoho inspiruji a budu se moci znova vrátit na již prozkoumaná místa prostřednictvím trochu jiných fotek a zážitků.
Nejhorší je, že už se mi zase v hlavě rodí plány, kam bych se vydala příště. Naštěstí ostatní okolnosti mě nutí se na chvíli zastavit a musím se přiznat, že už se na pořádně systematickou práci dokonce trochu těším.
Takže sobě i vám přeji bon voyage a za dva měsíce na viděnou!

Žádné komentáře:

Okomentovat